vrijdag 20 januari 2017

Zwelling

Niederländisch-Deutsch Wörterbuch von LANGENSCHEIDT – mit Beispielen, Synonymen und Aussprache. Een zwelling is het plaatselijk dikker worden van het huidweefsel. Dit komt door een onderhuidse ophoping van vocht of bloed.


Zoals te lezen is in een ander deel van dit forum heb ik afgelopen weekend een flinke ontsteking gehad aan een kies, waar een flinke zwelling. Zwelling op tandvlees 5 Posts 15.

Viele übersetzte Beispielsätze mit zwelling – Deutsch-Niederländisch Wörterbuch und Suchmaschine für Millionen von Deutsch-Übersetzungen. Een gezwollen gezicht kent veel oorzaken, zoals een infectie of medicatie. De zwelling van het gelaat duidt soms op een ernstige aandoening.


Een buil ontstaat na een slag of stoot. Een atheroomcycste wordt ook wel een . Sinds een paar jaar heb ik een zwelling rechts onder mijn kaak, deze wordt geleidelijk aan groter. Ongeveer anderhalf jaar geleden is daar .

Hallo, Ondertussen heb ik al bijna een jaar enorm veel pijn in mijn rechterborst. Het begon als een zwelling helemaal bovenaan in mijn borst. Ik lijk nu net op een boxer die tijdens zijn wedstrijd aardig wat klappen heeft ontvangen. Mijn vraag is hoelang het duurt voordat deze zwelling.


Een 70-jarige man heeft sinds vijf dagen een rode, wat pijnlijke zwelling in zijn rechterlies. Hij is verder niet ziek, maar het CRP is wel wat . Drie maanden geleden had ze een zwelling in de hals ontdekt die zich alleen presenteerde als ze voorover bukt. Twee patiënten werden naar een afdeling voor mondziekten en kaakchirurgie verwezen in verband met een plotseling ontstane roodheid en zwelling van het . Dames en Heren, Met enige regelmaat komt een zwelling van het sternoclaviculaire gewricht voor zonder voorafgaand trauma.


Ouders maken zich hierover vaak ongerust, terwijl er meestal geen . Shop zwelling at Bloomingdales. Free Shipping and Free Returns for Loyallists or Any Order Over $150! Het woord zwelling staat in de Woordenlijst Nederlandse Taal van de.


We found for ” zwelling ” , so we changed it to ”zwilling”. Related Search : NARROW YOUR SEARCH .

Bij een zwelling in de onderbuik kan er sprake zijn van myomen (vleesbomen) in de baarmoeder of een cyste aan een van de eierstokken. Author information: (1)Hill-Rom Company. The benefits of maternal movement and position changes to facilitate labor . Instructor of Piano, Ewell Concert Series Manager.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts