dinsdag 1 maart 2016

Krokante wafels recept

Op zoek naar het lekkerste krokante wafels recept ? Dit supergemakkelijke en altijd lukkende recept voor houdbare krokante wafels heb ik gekregen van mijn vriendin en kollega Chantal. Ontdek meer: Vlaams stoofvlees. Omdat ik altijd het boekje kwijtraak, . Gebak, Nagerecht, personen, Hollands. Voeg toe aan favoriete AH .

Het is moeilijk te zeggen hoeveel kaneel je toe moet voegen aan deze wafels , ik heb het nooit gemeten - het is ongeveer een halve theelepel, maar als je een . Laatst aangepast: jan. Voor deze warme, knapperige wafels heb je een wafelijzer nodig. Perfect voor een weekendontbijt met de kinderen, of gegarneerd met roomijs en ahornsiroop.


Recept : Krokante wafeltjes , boterwafeltjes of lukken. Een traditie en streekproduct uit West-Vlaanderen. Maar wij hebben geen traditie nodig . Kan ik wafeltjes bewaren zodat ze krokant blijven?

Extra tips om luchtige, krokante wafels te bakken. Gebruik dan een houten of metalen satéprikker. Meer eieren in het beslag zorgen voor een zwaardere wafel.


Een recept met veel melk of water levert dan weer . Vul met het beslag en bak de wafels goudbruin. Serveer met poedersuiker. Wat is het recept , hoe maak je de wafel en hoe kun je deze knapperd lekker op. Als er iemand veel van wafels weet, is het Desmond van de blog Our Hangry Kitchen.


Vandaag deelt hij op Culy. Maak zelf krokante wafels. Brusselse wafels maken een krokant geluid als ze klaar zijn. Dit krokante wafels recept is klaar in min. Ik ben op zoek naar het recept van die luchtige lekkere wafels die je in België krijgt.


Die rechthoekige krokante dingen met bijv. Ze zijn zacht, luchtig en hebben een iets krokant korstje. Deze zoete wafels hebben een heerlijke smaak en zijn lekker knapperig en krokant.


Het resultaat overtrof mijn verwachting!

Hier staan mijn vijf favoriete toppings! En kijk ook eens bij mijn basisrecept voor wafels met bakpoeder en deze heerlijke hartjeswafels.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts