donderdag 31 maart 2016

Afvoerslang wasmachine verlengen

Ik heb dus een wasmachine , en de afvoer daarvan (gootsteen) is ver weg. Hierdoor moet ik elke keer als ik wil gaan wassen de machine . Weitere Ergebnisse von forum. Heb je een nieuwe wasmachine of vaatwasmachine aangeschaft? Deze wasmachine afvoerslang dient voor de afvoer van water naar de was- of .

Wasmachine afvoerslangen. Bekijk alle waterafvoerslangen van Scanpart. Ik ben een tijdje op zoek geweest naar een verlengstuk voor de afvoer van een vaatwasser. Hallo, mijn nieuwe wasmachine heeft een iets kortere afvoerslang dan de oude. Een kennis van mij gaat de wasmachine aansluiten op een plek waar geen aansluiting zit.


Afvoerslang vaatwasser verlengen 31. Er moet dus een kraantje komen en een afvoer. Voor wasmachines, vaatwassers en wasdrogers die op een afvoer aangesloten zijn, kunnen we de afvoerslang verlengen tot maximaal 3.

Duo afvoer wasmachine Duo afvoer t. Een wasmachine afvoer voor het afvoeren van het vuile water, bestel je eenvoudig en snel online bij Formido, de voordelige bouwmarkt bij jou in de buurt. Condensopvangbak met flexibele kunststof slang m. Deze afvoerslang van Miele is geschikt voor de wasmachine en vaatwasser. Dankzij het flexibele materiaal kun je de slang gemakkelijk in de gewenste positie. Het voordeel van de afvoerslang is dat er een bocht in zit,.


Check de voorraad van de. Toe- en afvoerslang kan tot meter worden verlengd. Is deze set ook geschikt voor de wasmachine van bosch, ik moet deze verlengen maar weet niet of er.


Omschrijving: Compatible afvoerslang , uiteinde mm met knik aan de kant van de machine,lengte m. Ter vervanging van de slang geleverd met de . Je wilt niet een te korte aanvoerslang die je moet verlengen of vervangen. De afvoerslang was veel te kort, dat konden wij niet weten: 1. Sencys afvoerslang met bocht wasmachine m. Hebt u uw wasmachine verplaatst of zoekt u een nieuwe plek voor de machine? Maar u worstelt met de afvoer wasmachine ?

De Loodgieter-Expert helpt u. Alle accessoires voor wasmachine vind je bij Praxis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts