dinsdag 23 december 2014

Philips avent stomer blender

Avent Deksel voor de stomer. Je hoeft alleen maar te stomen, omdraaien, mixen en klaar. Ideaal om mee te stomen en te mixen. Stomen, omdraaien, mixen. Omdat je zelf de ingrediënten kunt .

De Philips SCF8AVENT blender en stomer in helpt je hierbij. Vul de blenderkan met groente. De unieke technologie van . Type stomer-blenders voor de bereiding van babyvoeding. De juiste prijs voor een Philips SCF8vind en vergelijk je op Kieskeurig.


Zelf gezonde babyvoeding maken? Dat bespaart tijd én afwas! Mijn zoontje eet nu wel elke dag zijn bordje leeg.

Dit apparaat is zeer makkelijk in gebruik! De stomer en blender in één is ideaal voor het stomen van fruit, groenten, vlees en vis. U vult eenvoudig water bij voor het stomen en . Tijd winnen is zeer belangrijk voor drukbezette, jonge ouders. Hiermee maakt u letterlijk in een handomdraai verse voeding voor uw . Bekijk en download hier de handleiding van Philips avent scf8Mixer. Stoom eerst groente, vis, vlees of fruit.


Ik ben al een tijdje aan het twijfelen over de philips avent stomer blender. Moet ik m nou kopen, of is het gewoon totale onzin. Ik heb hem en vind het een idaal ding! Ik vind het een super handige keukenmachine . Conditie: Retourgoed De in deze veiling aangeboden . Gezonde babyvoeding bereid u eenvoudig zelf! I love my steamer blender , and this app has given me new meal ideas.


De voeding voor de baby wordt . Sinds een tijdje heb ik een handige vriend erbij in de keuken. Wat een handig apparaat, in een hand omdraai maakt ze een vers hapje voor haar zoon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts