maandag 4 december 2017

Liebherr diepvries problemen

Je hoort de motor wel zacht aansl. Problemen no frost vrieskast 16. Liebherr temperatuur daalt 31.


Zo kunt u een onnodig monteursbezoek . Of mogelijkheid vier: laat alles in de verwijderde diepvrieslades zitten, dek de lades af met een paar ijszakken.

Of stel een vraag aan een andere bezitter van uw product als u problemen heeft met uw apparaat. In al deze jaren heb ik nog nooit ijsvorming gehad. Daarnaast heb ik bij oude vriezers . Sinds een paar maanden hebben we problemen.


Mijn diepvries geeft periodiek temperatuur alarm. Al enige tijd steeg de temperatuur soms naar ca. C, echter na enige tijd ging hij vanzelf . Mijn liebherr koelkast koelt niet meer.

Maar dan koelt die een tijdje heel goed en dan slaat die . Na drie jaar al problemen. Koelkast kapot of problemen met de koelkast? Sommige kleine defecten kun je makkelijk zelf oplossen of voorkomen. Maakt je koelkast een onverklaarbaar . In ons adviescentrum vind je enkele veelvoorkomende problemen en wat de oorzaken hiervan kunnen zijn. De temperatuur in de vriezer is te hoog en de diepvriesproducten ontdooien.


Het product staat in een koude ruimte. Veruit de meeste koelvriescombinaties . Slechts een paar jaar in gebruik, nooit problemen mee gehad. Ik heb gekozen vor liebherr omdat ik al een diepvries van liebherr heb, en deze draait al jaar zonder problemen. Ook het inbouwen ging erg goed. Dankzij de lichte zijwandverwarming zonder eventuele condensproblemen links.


Beschrijving van het apparaat. Het apparaat bevat waardevolle . Tot nu toe zijn er geen problemen en wij verwachten deze ook niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts